S kým budeš na koni
Během rozhovoru u příležitosti vydání své nové knihy s názvem S kým budeš na koni se kůň zamýšlí nad podstatou paměti, čímž naruší každodenní život obyvatel města Los Santos ve státě San Andreas.​ Zvláštní uznání poroty v Soutěži Labo 20. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2026.