Vlček
Perfekcionistická ilustrátorka omylem stvoří malého vlčka s inkoustovým nosem. Ten se nebojí opustit papír a dát prostor své hravosti. Jenomže přitom nadělá spoustu nepořádku... Jemný film nejen o tom, jak těžké je čelit vlastním chybám, ale také o tom, že nikdo není dokonalý – a tak je to v pořádku. Nejlepší film Národní soutěže 20. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2026.