Ruletista
Postarší, životem unavená obyvatelka vídeňského sídliště Alterlaa chce ukončit svůj život, ale ať se snaží sebevíc, strohá architektura sídliště jí v tom vždy zabrání.​ Zvláštní uznání poroty v Mezinárodní soutěži 20. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2026.