Malá muchomůrka jménem Bobel má jediný sen: otevřít si bistro a v něm prodávat vlastnoručně upečené koláčky. Jenže jak přesvědčit ostatní houbičky, aby se přestaly bát vzít si jídlo od jedovaté muchomůrky? Film o síle přátelství a překonávání předsudků.