Rain Catcher
Za temných deštivých nocí se ulicemi Londýna plíží Miles, fotograf zachycující nejtemnější zákoutí metropole i jejích obyvatel. Jeho voyeuristické choutky mu pod pseudonymem Rain Catcher vynesou věhlas na sociálních sítích i ve vyšších kulturních kruzích. Časem si však začne všímat, že na mnoha svých fotografiích zachytil tajemnou ženu – ženu, která sleduje každý jeho krok a postupně začne ohrožovat veškeré jeho snahy i existenci samotnou. Sugestivní celovečerní debut filmaře Michela Fiascarise sází na pošmournou atmosféru, v níž zkoumá podsvětí města i znepokojivou lidskou mysl. Divák se tak může spolu s Milesem ponořit do paranoie a krok za krokem odhalovat realitu.