Hidžamat
Život padesátníka Murada se otřese v základech po zjištění, že jeho mladší bratr je gay. Murad sám by bratra rád podpořil, ale jeho tradiční muslimská rodina je proti. A tak se muž ocitá v epicentru nátlaku, jak ze strany otce, který je úzce napojen na místního imáma, tak z bratrova okolí. Rád by pomohl všem, ale jak se postupně propadá do spirály konfliktů a vršících se problémů, zjišťuje, že pomoci by potřeboval i on sám. Nedílným motivem tohoto rodinného dramatu je téma migrace a dialogu. A to nejen mezi rozdílnými náboženstvími, ale i uvnitř komunit samotných. Na svém čtvrtém celovečerním snímku spolupracoval režisér Nader Saeivar s Jafarem Panahím, který film produkoval a stříhal.