Dějiny betonu
Dokumentarista ve svém celovečerním debutu uvedeném letos na festivalu Sundance buduje osobní epilog ke své úspěšné sérii Jak na... s Johnem Wilsonem, která se na HBO dočkala uvedení tří řad. Svoje svébytné vidění převádí autor do sítě metafor pomocí ironizujících srážek obrazu a voice-overu a pojednává o složitosti světa, ve kterém se drolí a rozpadá i něco tak pevného a zdánlivě spolehlivého, jako je beton. Lze odpovědi najít u postav a postaviček, které vládnou jistotou ve svých představách o světě?