Každá rodina má své tradice, a některá i svá dědičná řemesla. V případě Smithových je to natáčení béčkových až céčkových hororových filmů, které sice nejsou zrovna úspěšné, ale pro rodiče Jacka a Ellen je to jediný moment, kdy se jim povede mít celou rodinu pohromadě. Když se ale na place jejich nejnovějšího počinu najde skutečné mrtvé tělo, horor se začne přelévat z filmu i do reality. Kevin Bacon v roli otce a režiséra (ve filmu i mimo něj) a jeho manželka Kyra Sedgwick v roli matky si užívají moment naprosté filmové svobody. Snímek, který je kombinací všech možných žánrů, se blýskl na své světové premiéře na texaském festivalu SXSW.