Zde je dům mého přítele
Pari a Hana, spolubydlící a kamarádky, žijí v současném Teheránu. Pari pracuje jako kurátorka a režisérka nezávislé divadelní skupiny, Hana je tanečnice, jejímž nejbližším životním cílem je Írán opustit. Situace obou žen se komplikuje, ale přátelství zůstává silné, politickým opresím navzdory. Zde je dům mého přítele je filmovým zážitkem, který v sobě nese svobodu a naději, přestože vznikal v podmínkách přesně opačných. Pár dní po červnové válce v Íránu se štáb v čele s režisérskou dvojicí Hosseinem Keshavarzem a Maryam Ataei vydal do ulic Teheránu, aby natočil film o generaci, která již nechce žít podle vnucených pravidel a usiluje o jedno ze základních lidských práv, o právo na svobodné umělecké vyjádření.