Dva Píďové
Když v roce 2024 dorazil John Smith na festival v Torontu, byl překvapen úrovní hotelu, v němž byl coby avantgardní filmař ubytován. Pak ve výtahu potkal muže, který bydlel o třináct pater výše – čím větší hvězda, tím vyšší podlaží. A protože lidé, kteří se neznají, ve výtahu obvykle mlčí, musel Smith natočit tento film, aby mu vyřídil důležitou zprávu.