Tlaková níže
Mladá žena Irina se odvážila doufat, že by mohla u své babičky najít útočiště poté, co společně s dcerou odešla z toxického vztahu, ale opak je pravda. Babička má naprosto jiné představy o tom, jak by Irinin život měl vypadat, a k tomu ještě začíná opravdu pořádná letní bouřka, která s sebou nese tíseň a temnotu. Zručné využití prvků hororu dává vystoupit klaustrofobní atmosféře domu, kde se setkává strach a láska s nadějí a porozuměním. Absolventský snímek finské režisérky Helmi Donner oslavil svou světovou premiéru na festivalu v Cannes v sekci La Cinéf, věnované studentské tvorbě.