Zampano
Zampano žije se svým otcem, bývalým artistou, s nímž má komplikovaný a nevyrovnaný vztah. Zatímco otec tráví dny nečinností a pitím, na Zampanovi je péče o jejich společný život. Když do města přijíždí cirkus, ve kterém jeho otec kdysi vystupoval, vycítí příležitost osvobodit se od otce a odjet vystupovat s Ninou, artistkou, do které je zamilovaný. Paradoxem ale je, že Zampano trpí závratěmi a strachem z výšek. Esteticky podmanivý film propojuje působivé akrobatické výstupy na hrazdě s intimními momenty postav do pronikavého vyprávění o odvaze, rodinném poutu a překonávání sebe sama.