Za kopcem ve tvaru Napoleonova klobouku
Během mlhavého rána brzkého jara Martynas vyzvedává svého otce z psychiatrické léčebny. Cestou za prarodiči žijícími na litevském maloměstě míjí povědomý, podivně tvarovaný kopec – jako by to byla věčnost, co si na něm všichni společně hráli. Snímek s poetickým názvem Za kopcem ve tvaru Napoleonova klobouku je svíravým portrétem jednoho pomíjivého dne a odloučené rodiny, která je nucena čelit tomu, co po dlouhá léta zůstávalo stranou. S příchodem jara a dlouho očekávaným shledáním se však v otci probouzí naděje, že tentokrát se může něco v křehkém rodinném poutu změnit.