kiss kiss bang bang
Dvojportrét jednoho vztahu, do kterého zasáhne tranzice jednoho z partnerů. Filmař Ollie se rozhodne proces, kterým prochází, dokumentovat skrze pocity své partnerky Sterre, jenže čím víc se snaží zorientovat v jejích pocitech, tím víc se ztrácí v těch svých. Film tedy přichází o své předem naplánované obrysy a je třeba jej postavit celý znovu v průběhu natáčení, a to nejen pomocí jazyka filmového, ale i toho literárního, kterým vládne spisovatelka Sterre. Okouzlující hra s vyprávěním, která si klade otázku, jak moc známe toho, o kom si myslíme, že je nám nejblíže.