Už ani pes neštěkne
Že lhát se nevyplácí, je všeobecně známý fakt. Ale lhát malému synovci, to je ještě mnohem větší risk. A Candela, žena ve středním věku, se o tom přesvědčí na vlastní kůži. Jak jen vybruslit ze situace, že chlapci přejela psa, a zároveň mu nezkazit narozeniny? Možná, ale opravdu jen možná psi neumírají, ale pouze se jednou za čas vydají vykonat pouť k psímu posvátnému stromu. Už ani pes neštěkne je černá, místy absurdní komedie o rodinných poutech, o milosrdných lžích, o tom, že i špatné věci mohou někdy vést k těm dobrým.