Půlměsíc
Annette cestuje se svým adoptivním synem Joelem do Jižní Koreje, aby se seznámila s jeho biologickou matkou. Dlouho očekávané setkání je však zahaleno do mlhy jazykové bariéry a potlačených emocí. Stydlivou atmosféru přitom dokreslují ambientní zvuky tradiční restaurace, cinkání příborů a korejská variace na skladbu Clair de lune. Půlměsíc je křehkou sondou do roztříštěné identity adoptovaného Joela, ale také citlivým portrétem žen, které navzdory rozdílnému kulturnímu zázemí spojují podobné nejistoty a mateřská láska.