Babí léto
Humorně vzdorovitý důchodce přivádí po 44 letech manželství svou ženu k šílenství. Tlumená komedie Babí léto je návratem Vladimíra Michálka a kameramana Martina Štrby ke klasickému, precizně vystavěnému stylu. Pětasedmdesátiletý Fanda Hána (Vlastimil Brodský) si s pomocí kamaráda Edy (Stanislav Zindulka) rád hraje na někoho jiného – jednou obhlíží venkovské sídlo, jindy dělá revizora v metru. Navzdory věčným hádkám s manželkou Emílií (Stella Zázvorková) je jejich pouto nezpochybnitelné. Herecké trio těží z desítek let zkušeností a nabízí civilní, hravý šarm bez přehrávání.