Sexy bestie
Povolání bankovního lupiče se rozhodl na hřebík pověsit Londýňan Gary „Gal“ Dove (Ray Winstone), který se s manželkou odstěhoval do Španělska. Zcela jiné představy o Galově rozhodnutí má nevyzpytatelný kolega Don Logan (Ben Kingsley), který za lupičem na odpočinku dorazí s nabídkou ještě jednoho, posledního kšeftu. Šibeničním humorem prošpikovaný debut oscarového režiséra Jonathana Glazera svědčí o jeho lásce ke gangsterskému žánru a zároveň schopnosti jej obohatit o mimořádně inovativní a veskrze nepředvídatelný příspěvek. Živelný, místy surrealistický průnik do podvědomí je dnes považován za moderní klasiku i díky osvícené producentské legendě Jeremy Thomasovi. Světová premiéra digitálně restaurované verze.