Zavěšení Stuarta Cornfelda
Jste fanoušky filmů Sloní muž, Kafka, Moucha nebo Zoolander? Pak asi víte, že by nevznikly bez zásadního přičinění jedné z nejzajímavějších producentských osobností amerického nezávislého filmu Stuarta Cornfelda. Ve vynalézavém portrétu excentrického vizionáře, jehož entuziasmus byl přinejmenším nakažlivý, hovoří o dávném kreativním parťákovi David Lynch, Steven Soderbergh, Guillermo Del Toro, David Cronenberg či producent Mark Johnson. Španělský filmař a vizuální umělec Joan Bofill opřel své neobvyklé pojetí biografického dokumentu nejen o přátelství s prostořekým „gejzírem kreativity“ a o filmovou kameru, nýbrž i o malířský štětec.