Jim Queen
Kdo má nejlépe porostlý hrudník? Jim Queen! Kdo má největší svaly? Jim Queen! A kdo má ten nejpevnější zadek? Jim Queen! Ano, je to on! Nejgayovatější gay v celé Paříži. Influencer, který snídá protein a večeří obdiv celé teplé Paříže. Jenže pozor! Městem se šíří heterotitida, virus, po kterém mizí břišáky (neee!), který vás nutí dívat se na fotbal (cože, ta věc s míčem?) a mít děti (bleeee), a to s ženou (fuj!). To Jim Queen odmítá, a tak se neohroženě vydává najít lék, a to se zcela nepravděpodobným společníkem Lucienem, který nemá ani jeden sval a ve věcech mužné lásky je (doslova) nepolíben. Pozvedněme tedy duhové prapory a vydejme se na animovanou záchranu gay světa, a to všichni společně, bez ohledu na to, zda milujeme muže, ženy nebo medvědy.