Vysněné dobrodružství
Svilengrad, jihovýchodní Bulharsko. Veska se nedávno vrátila do svého rodného města, aby dohlížela na archeologický výzkum v blízkém okolí. Shodou náhod potká Saida, dávného přítele, kterému někdo ukradl auto. Když se Veska nabídne, že Saida odveze na jeho smluvenou schůzku, zaplete se do nelegálního obchodu a vydá se na cestu za nebezpečným dobrodružstvím, kde se konfrontuje s vlastními touhami i minulostí. Valeska Grisebach pokračuje v průzkumu žánrového terénu, jemuž obyčejně dominují muži. Cenou poroty v Cannes oceněná tlumená gangsterka se opírá o mimořádně působivou hrdinku, současně ale funguje i jako důsledná sociální archeologie rozmanitého bulharského pohraničí.