Neznámá
David se živí jako fotograf, dny tráví dokumentováním proměňujícího se města, zatímco v noci bloudí jeho temnými ulicemi. Když na jednom večírku spatří neznámou ženu, nedokáže od ní odtrhnout oči a musí ji následovat. Následující ráno se probouzí v jejím těle. Zoufalé pátrání po ztracené tělesné schránce zavádí Davida stále hlouběji do světa, kde se hranice mezi vlastním a cizím já neustále stírají a identita se stává jen křehkou iluzí. Po oceňovaném filmu Onoda přichází Arthur Harari s mysteriózním thrillerem o hrdinovi uvězněném v labyrintu cizích životů a současně předkládá zneklidňující úvahu o těle, paměti a touze být někým jiným.