V nepálské vesničce uprostřed lesů obývaných divokými slony žije Pirati, jedna z vůdčích figur a léčitelek kinnarské komunity, jež odedávna poskytuje útočiště lidem třetího genderu odvrženým vlastní rodinou. Aby mohla žít s milovaným mužem, sní o tom, že svou náhradní rodinu opustí. Když však zmizí jedna z jejích dcer, je nucena vzít vyšetřování do vlastních rukou a čelit dilematu, zda zvolit vlastní svobodu, nebo odpovědnost za ostatní. Emocemi i akcí nabitý snímek, v němž se sociálněkritické tóny kloubí s mysteriózním pnutím, zkoumá ambivalentní postavení komunity, jež je vzhledem ke svým spirituálním praktikám obáváná a zároveň marginalizovaná. Nejen díky působivému hereckému výkonu hlavní představitelky získal film v Cannes Cenu poroty Un certain regard.