Jsme jedné krve
Po letech studií v Evropě se Elsa vrací do rodné Kostariky, svou rodinu ale nachází ve stavu, který neočekávala. Mladší sestra se snaží s dospělostí vyrovnat uprostřed chátrajícího rodinného domu, otec střídá jednu mladší partnerku za druhou, a zdá se, že matku zajímá pouze obnovené vydání její sbírky erotických básní z doby, než se stala matkou. Elsa je přesvědčená, že ona jediná je v rodině ta stabilní, a snaží se dát vše do pořádku. Jenže stabilita je relativní pojem, a jak to tak bývá, každý máme svá tajemství. Osvěžující rodinné drama Jsme jedné krve přineslo na letošním festivalu v Cannes cenu za nejlepší ženský herecký výkon v sekci Un Certain Regard všem třem představitelkám hlavních rolí.