Nácvik revoluce
Jak nejlépe pochopit Írán, zemi v mnoha aspektech tajemnou, přesto poslední dobou denně skloňovanou v médiích? Dokumentaristka a herečka Pegah Ahangarani sleduje dějiny své země skrze historii soukromou. V pěti portrétech svých blízkých, tedy příbuzných či osob, které ji nějak ovlivnily, nachází okamžiky, které jsou společné její vlastní minulosti i přelomovým epochám Íránu, ať již se jedná o íránsko-iráckou válku, revoluci či aktuální hnutí Ženy, život, svoboda. Pegah Ahangarani s neobyčejným citem skládá archivní materiály, aby dokázala světu, že osobní a obecnou historii nelze oddělit, protože na konci každého příběhu je vždy jen a pouze člověk.