Něžné monstrum
Jsou to takřka idylické obrazy: rozlehlý dům na venkově, zamilovaní manželé a malý syn. Rodinnou stabilitu ale záhy vyruší příjezd policie a spolu s ním i závažné obvinění – jaké tajemství manžel ukrývá? Nejnovější film rakouské režisérky Marie Kreutzer znovu zaostřuje na ženskou perspektivu a přináší mimořádně napínavou, emocemi nabitou studii ženy, která je nucena čelit nenadálým pochybnostem ohledně muže, kterého miluje. Na pokraji zničeného života, mezi důvěrou a klamem, rolí oddané matky a citově zraněné ženy sestupuje na samé dno vlastních emocí. V hlavní roli exceluje francouzská herečka Léa Seydoux.