Zápas století
22. června 1986, Aztécký stadion v Mexico City. Začíná čtvrtfinále fotbalového mistrovství světa mezi Anglií a Argentinou. Zatímco gól století a Maradonovu nechvalně proslulou „boží ruku“ znají téměř všichni, skutečný příběh „zápasu století“ je ještě dramatičtější. Válka o Falklandy, národní hrdost, politické napětí i osudy hráčů vytvořily kulisu utkání, které dodnes vyvolává vášnivé debaty. Dokument Juana Cabrala a Santiaga Franca se po čtyřiceti letech vrací k legendárnímu střetnutí prostřednictvím strhující kombinace archivních materiálů a osobních vzpomínek bývalých fotbalistů. Fascinující příběh o rivalitě, paměti a smíření připomíná, proč dokáže fotbal na devadesát minut upoutat pozornost celého světa.