Stanice
Lajal se podařil téměř zázrak. Uprostřed válečné zóny vytvořila oázu míru, jinými slovy benzinovou stanici, kde vládnou jen tři jednoduchá pravidla: žádní muži, žádné zbraně, o politice ani slovo. Jednoho dne je ale do války povolán i Lajalin mladší bratr a žena je ochotna udělat cokoliv, jen aby ho povolávacího rozkazu zbavila. A v tom jí může pomoci jen starší sestra, se kterou se ale dávno odcizily. Je vůbec možné, aby uprostřed bojů přežily takové věci, jakými jsou láska, humor, odpuštění a soucit? Režisérka jemenského původu Sara Ishaq ve svém hraném debutu Stanice dokazuje, že ano, a dává svým filmem hlas ženám, jejichž muži, bratři a otcové zmizeli ve válce, a ony jsou na celý svůj osud samy. Naštěstí ale mají jedna druhou.