Papírový tygr
New York osmdesátých let se mění před očima. Město nabízí příslib rychlého zbohatnutí, zároveň jím ale čím dál víc prorůstá šedá zóna podezřelých kšeftů a nebezpečných známostí. Dobromyslný inženýr Irwin (Miles Teller), jeho akurátní manželka Hester (Scarlett Johansson) a jejich dva synové žijí spořádaný středostavovský život, dokud se na prahu jejich domu neobjeví Irwinův charismatický bratr Gary (Adam Driver) s nabídkou lukrativního vedlejšáku. Že by konečně šance na americký sen, ve který už ani nedoufali? Gary jako bývalý policista dobře ví, jak se pohybovat v nevyzpytatelných pouličních vodách. Dokáže ale včas rozpoznat, s kým se zapletl tentokrát?