Znenadání
Marie-Lou vede pečovatelský dům, v němž se snaží prosadit nové, humánněji orientované způsoby péče o klienty. Ty však narážejí na zažité postupy zkušeného personálu. Mari, divadelní režisérka, uvádí svou novou hru a zároveň bojuje s pokročilým stadiem rakoviny. Když se tyto dvě ženy náhodně setkají, vznikne mezi nimi silné pouto založené na vzájemném porozumění a hlubokých filozofických debatách o životě, lásce, ale i kapitalismu a společenských strukturách. Rjúsuke Hamaguči navazuje na svůj oscarový snímek Drajv maj kár novým opusem, který si svým meditativním a hluboce emotivním tónem získal publikum hlavní soutěže na festivalu v Cannes a oběma protagonistkám vynesl Cenu za nejlepší ženský herecký výkon.