Zavraždění čínského bookmakera
„Před lety jsme spolu s Martinem Scorsesem během jednoho večera vymysleli gangsterský příběh o majiteli nočního klubu, který dluží spoustu peněz a nechá se přemluvit k vraždě někoho, kdo ale ve skutečnosti vůbec není tím, za koho jej považuje,“ popisuje režisér genezi filmu, kterým pokračuje nikdy nekončící karlovarská cassavetesovská masterclass. V hlavní roli charismatického majitele striptýzového baru, v pochmurné charakterové studii tvářící se jako neo-noirová krimi, se blýskl proslulý Ben Gazzara. Melancholický vhled do mužské duše je zároveň metaforou připodobňující Cassavetesem nenáviděné kapitány hollywoodského průmyslu ke gangsterům.