Dvojník
Simon je introvertní a ničím nezajímavý kancelářský pracovník, který jen tiše obdivuje kolegyni Hannu. Jednoho dne ale přijde nový kolega James, který Simonovou existencí otřese od základu. Vypadá úplně jako Simon, ale je na rozdíl od něj charismatický, extrovertní a všude oblíbený. Zatímco si James pomalu přivlastňuje Simonův život, jeho společensky slabší dvojník se noří hlouběji do krize identity. Režisér Richard Ayoade ve své adaptaci Dostojevského novely vytváří podmanivý svět na pomezí černé komedie, psychologického thrilleru a až kafkovské noční můry. A právě pro jeho odkaz k evropské kulturní tradici si představitel dvojrole Jesse Eisenberg vybral Dvojníka k osobnímu uvedení na letošním festivalu.