V nás
V roce 2007 francouzská herečka Juliette Binoche a britský tanečník a choreograf Akram Khan podrobili své etablované a obdivované profesní dráhy odvážné výzvě. Během sedmi měsíců společně vytvořili jedinečné představení In-I, se kterým objeli na sto nejrůznějších míst po celém světě. Každý z umělců navštívil komfortní zónu toho druhého se společným úmyslem analyzovat s nemilosrdnou autentičností romantický vztah. K desítkám hodin záznamu nastudování i samotné strhující performance se respektovaná herečka po letech vrátila a vytvořila podmanivou dokumentární studii vtahující diváka do nitra kreativního procesu.