Vysloužilý mistr Evropy a olympijský medailista v boxu Pavel „Hoff“ Hoffmeister (Milan Ondrík) po letech přijímá lukrativní nabídku vrátit se do světa, který pro něj byl kdysi vším. Není to však boxerský ring, kde má změřit síly s obávaným maďarským soupeřem Bélou Kardosem (Ján Jackuliak), nýbrž klec MMA. Pomůže otcovsky-synovské trenérské duo (Pavel Rímský a Martin Finger) odhodlanému muži vrátit se do formy a uspět nejen ve světě nových pravidel, ale i na křehkém území pochroumaných rodinných vztahů? Tvůrci netrpělivě očekávaného snímku se opírají o dokonalou znalost žánru a jeho vrcholů (Rocky, Pěsti ve tmě či Wrestler) a svět dramatických osudů vrcholících v osmiúhelníkové kleci přibližují s respektem, ale i s jemně humorným odstupem.