Řád
Agent FBI Terry Husk (Jude Law) řeší sérii loupeží v severozápadních státech USA. Provází ho však nepříjemný pocit, že se nepotýká pouze s ekonomicky motivovanými zločinci, ale že za útoky stojí mnohem hlubší a nebezpečnější ideologie. Stopy ho postupně přivádějí k násilné neonacistické organizaci, jejíž ambice sahají daleko za hranice běžné kriminality. Režisér Justin Kurzel natočil film Řád podle knihy The Silent Brotherhood, která mapuje skutečné vyšetřování krajně pravicové skupiny působící ve Spojených státech v osmdesátých letech. Napínavý thriller kombinuje procedurální vyšetřování s mrazivým portrétem radikalizace a připomíná, jak snadno mohou extremistické ideje přerůst v organizované násilí.