Fantastic World
Alice and Susi dream of an acting career and appear nightly at cabaret dives. But having to deal with incessant daily troubles puts pressure on their cabaret career and their friendship.
“Mundo fantástico” is the peepshow where Alice works. Though a stripper in an erotic booth she dreams of being an actress. She shares this dream with her girlfriend Susi. Evenings, the two appear at cabaret dives, performing their comic musical routine in the most eccentric of homemade costumes. But the concerns of their everyday lives begin to gradually threaten their dreams and even their friendship. While the unemployed Susi must endure humiliating interviews for jobs she couldn’t care less about, Alice futilely scans the want ads and calls around to agencies. She becomes familiar with corrupt environments where one must pay for contacts. Susi has a bit more success. She’s younger and earns her living as an artist’s model. One day she even meets a photographer named Jota, leaving Alice to continue dreaming of a relationship. Soon Susi announces that she´s going to quit their cabaret performances. Alice realizes that she should leave the peepshow but she doesn’t have the courage. All the same she knows that someday she’s got to return to real life.