A magical-realist criss-crosser, set in contempo Budapest and beguilingly shot in vibrant, Almodovarian hues, The Colour of Happiness takes Hungarian cinema out of its grungy, inward-looking ghetto and into the mainstream of accessible European filmmaking. Lively quilt of various types looking for love or fulfillment firmly establishes 41-year-old writer-director Jozsef Pacskovszky after a decade of promising work. The marriage of Ditta (Ann Györgyi), plain-Jane wife of Frenchman Laurent (Erik Desfosses), has hit the sexual shallows; but as Ditta sends him off to work, it starts snowing outside - unheard of in May - and there´s a hint of something special in the air. Almost immediately the script starts to introduce and set up connections among a swath of other characters.