Ghostlight
This loving homage to legendary dancer/choreographer Martha Graham (1894 – 1991) creates a truly original cinematic cosmos in tune with its eccentric subject and the revolution she created in the world of movement. It follows the quest of a documentary maker to capture the imperious diva at work.