The Hunter
The independent and powerful Hunter, a mountain dweller fighting wolves, takes up the rebellious Erken, who has a prison term hanging over his head. He initiates him into his trade and the boy begins to understand the mystical bond between the human race and nature. Years later, after being released from prison, Erken decides to adopt his teacher’s way of life.