A Drop Too Much
A puppet on a motorcycle as the main axis of the story? It seems impossible, both from the narrative and artistic point of view, yet Pojar, with Trnka’s puppets, created a little masterpiece from a slogan warning us that driving and alcohol just don’t go together. The story combines lyrical moments with high drama, as the lovesick and tipsy motorcyclist is determined to risk his life with reckless behaviour.