The intimate portrait of a young man struggling to find his footing in life while coping with a physical disability and trying to live up to his father’s expectations. A trail of lies slowly catches up with him as he tries to become Romeo Eleven. This visually compelling and sensitive debut by Ivan Grbovic tells of a young man’s desire to overcome social bias and his own prejudices.