Debut Israeli director Tom Shoval’s drama tells the story of brothers Yaki and Shaul, who decide on a radical plan to solve their family’s economic troubles. In a world of violence and manipulation, the natural boundary between filial devotion and social morality becomes hopelessly perverted.