Island on the Roof
The young Czech girl Lena lives an ordinary, monotonous life. Suddenly her banal existence is ruffled by strange goings-on. Is the mysterious young man who appears in her life only a figment of her imagination? In any event, this narrative is the story of a single process of awakening.