Umbrella
A lyrical geometry of feelings in which three umbrellas divide and connect the two main characters. Indifference and sorrow are expressed through a perfectly concise form in which things represent an invisible spirit. And so rain and an accidentally broken pot of orchids can bring a hope inexpressible in words.