When Charlie Le Blanc learns that he´s got only a few more months to live he decides to test his wife Lilly´s fidelity before leaving her his fortune. But the young man he hires to tempt Lilly falls in love with her and, although up till now she has been faithful, circumstances may lessen her resistance.