Santo Forte
In poor quarters of Rio de Janeiro, the Catholic faith blends with influences of primeval religions and African religious traditions. This film takes an open-minded look at religious syncretism in Brazil, at the coexistence of Catholics and Protestants and at the influence of faith on the everyday life of the inhabitants.