Atlantis, 2003
It’s 2003, four years before Slovakia becomes part of the Schengen Area. Atlantis, 2003 provides a chilling excursion to a recent past we should not forget, but it also asks a universal question: How responsible are we for each other? The Best Film Award in the National Competition at the 2018 Prague Short Film Festival.