Jocelyn is a ladies’ man and lying comes pretty easily to him. Particularly when it helps win over the woman of the moment. One day he sits down absent-mindedly in an empty wheelchair, and when an attractive nurse happens to come by, it seems the most natural thing in the world to pretend that this is right where he belongs. A comedy about the preconceptions we should have discarded long ago and about a world in which pathological lying is a greater handicap than being confined to a wheelchair.