The world’s full of best friends like Mimi and Lisa. But there’s one small thing that sets them apart. Mimi’s eyes are always shut, but it’s not because she’s asleep. Mimi cannot see. This delightfully playful animated film for both children and adults looks at a wonderful world where you can read with your fingers, and that’s not even the half of it.