Trosky
Herman, dramatik a divadelní režisér v nejlepším věku, kterého nelze přehlédnout při práci ani v osobním životě, připravuje novou inscenaci. Pro úspěch představení je ochoten nejen vytěžit z každého maximum, ale i využít důvěrnou znalost herců a spolupracovníků. Není to jen pohled do zákulisí divadla, ale i do soukromí hrdinů, který má skrytý, autobiografický podtext.
Herman, dramatik a divadelní režisér v nejlepším věku, kterého nelze přehlédnout při práci ani v osobním životě, připravuje novou inscenaci. Měla by být tím nejlepším, co až dosud vytvořil. Není tedy divu, že se obklopil nejbližšími přáteli. Do hlavní role obsadil herečku a svoji životní družku Žanu, jejím partnerem na jevišti se má stát dlouholetý kamarád Gregor a přátelství ho pojí i s výtvarníkem Milošem. Už na večírku, který předchází vlastním zkouškám, je zřejmé, že chystaný projekt by měl zahajovat prestižní festival, kam jsou zváni i hosté ze zahraničí. Herman je pro úspěch svého díla připraven vytěžit z každého maximum a využít i důvěrnou znalost herců a spolupracovníků. Je nejen zkušený a talentovaný umělec, ale i mistrný manipulátor... Do jisté míry autobiograficky laděný příběh se pro Janeze Burgera, který se podílel i na scénáři, stal hledáním odpovědi na otázku, jakou podobu má láska v našem egocentrickém světě, kde každý myslí především sám na sebe.